7 Temmuz 2013 Pazar

Quake 4 Full indir

Quake 4 
Eski oyuncular Quake ismini duyunca duygulanmıştır :D İnternet kafelerde akşama kadar Gta oynayan çocukların yanında bir de Quake oynayanlar vardı bir zamanlar. Oyunun daha çok 2. ve 3. versiyonları seriyi yükseltmişti diyebiliriz. Quake 4 ilk çıktığı zaman pek çok bilgisayarı zorlamıştı, donanımsal olarak istekleri çok yüksek geldiği için pek çok kişi kendi bilgisayarında oyunu oynayamamıştı.

Şimdi aşağıda sistem gereksinimlerini okuyunca bu duruma şaşıracaksınız. Evet bundan 10 sene önce 512 Mb ram mucize gibiydi. Pentium işlemcilerin kral muamelesi gördüğü dönemlerde vardı :D Bu arada ben oyunun linkini buradan aldım bu yüzden Warezzo.com'a teşekkür etmek istiyorum.
Velhasıl kelam Quake 4 indir ve oyunun keyfini çıkar diyorum sizlere. Atın Flash belleğinizde vs. dursun bi yerde. Canınız sıkılırsa girer yarım saat oynar çıkarsanız isterseniz. Bu arada oyunu hala online oynayan bir sürü insan var isterseniz onlarada katılabilirsiniz.
Quake4-2Quake4-3

Quake 4 Minumum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7 / 8
İşlemci: Pentium 4 2.0 GHz ve üstü işlemci
RAM: 512MB RAM
HDD: 2.8 GB boş harddisk alanı
Ekran Kartı: 64 MB’lık DirectX 9.0c ekran kartı


Quake 4 indirme linki: http://turbobit.net/itk56vx742s1.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder