2 Ağustos 2013 Cuma

Driver San Francisco Full İndir

Driver San Francisco Driv3r oyunun devamı. Aradan çok kısa bir zaman geçmiş yalnızca bir kaç ay. Veya size sanaryodan bahsetmeyeceğim vazgeçtim :D Eğer burada anlatırsam oyuna başladığınızda olayın heyecanı kaçabilir diye düşünüyorum.


Ancak size şunun garantisini verebilirim Driver San Francisco oyunu araba yarışı veya aksiyon oyunlarını seven oyuncuların severek oynayacağı bir oyun. Eğer her ikisini de seviyorsanız daha önce Driver San Francisco indirip oynamadığınız için bayağı üzüleceksiniz.

Sizi çok fazla oyalamak istemiyorum eğer Driver San Francisco indir linki arıyosanız verdim bile. Oyunun grafiklerinin çok gelişmiş olduğunu söylemeden geçmek istemiyorum. Driver San Francisco aslında 2011 yılında çıkmış olsa da o zamanlar pek çok kişi oyunu oynayamadı çünkü sistem gereksinimleri oldukça yüksekti. Adeta 2013 ayarında bi oyun olarak bakıyorum ben bu yüzden oynamanız için yukarda verdiğim Driver San Francisco full indirme linki kullanarak oyunu indirin sonrasında keyfini çıkarın diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder